היא איתי בבית ספר והכל וזה.. פשוט נותק. לא יודעת איך להסביר. אולי בגלל שלכל אחת היו חברות שונות וזה. אני לא יודעת אפילו איך להסביר אתזה. והיום יש לה יומולדת (חח וואו אני נשמעת ממש דרמטית) לא, נו אבל באמת. הקשר נותק איתה. ברמה שאפילו שלום בהפסקות אנחנו לא אומרות. וזה פשוט מוזר. קיצר, שאלה לי אליכם קרה לכם?