8 תשובות
שאת אוהבת לשיר
וכל הכבוד אני מאמין שאת תצליחי
וכל הכבוד אני מאמין שאת תצליחי
שאת אוהבת לשיר
כל הכבוד לך, תפתחי את זה יותר!! את תצליחי
כל הכבוד לך, תפתחי את זה יותר!! את תצליחי
שרת שרה כל יום (?)
שאת ממש אוהבת לשיר!:)
תהני
תהני
זה אומר שאת אוהבת לשיר.
שאת אוהבת לשיר ,אם את כול כך שרה טוב תפתחי את הקול שלך זה מה שאני רוצה לעשות
שאת אוהבת לשיר?
למה אנשים מנתחים כל דבר למען השם.
יואוו אז את שרה כל היוםם גאדד
יואוו אז את שרה כל היוםם גאדד
באותו הנושא: