תשובה אחת
לצערינו לאייפונים אין אפשרות להוספת כרטיס זיכרון ולכן אפשר רק דיגיטלי דרך אייקלאוד בתשלום כמובן אלא אם כן את רוצה לפתוח את המכשיר ופיזית להלחים ללוח אם יחידת rom יותר גדולה. הדרך השנייה כוללת הסרת אחריות, אפשרות גבוהה לשבור משהו ולהתקין את ios מחדש כולל איבוד כל המידע שלך כרגע. למזלנו ץמיד אפשר לקנות אנדרואיד שתומך בכרטיסי זיכרון.