4 תשובות
כדאי לך תמיד להשקיע בלימודים. להיות זמרת זה חלום של כל אחת, *אבל* זה מאוד קשה להצליח בתחום הזה, ואם את רוצה להיות זמרת מצליחה בעולם אז בכלל. תנסי ותנסי ותלכי לאודישנים וכו' ואם חס וחלילה לא תצליחי ולא תהיה לך איזושהי השכלה גבוהה, את לא תדעי מה לעשות עם עצמך. אני ממליצה לך לחשוב על עוד מקצוע חוץ מלהיות זמרת, כך שיהיה לך מקצוע שני אם לא תצליחי. אני לא מזלזלת בך או משהו, אבל לצערי זאת האמת של עולם הבידור.
שואל השאלה:
האמתי אני גם חשבתי כמוך אבל אני לא כל כך חושבת שזה יקרה אם אני ישקיע בזה אני בסוף יצליח ויש לי גם קשרים אז בכלל.. קיצור התגובה שנתת לי לא כל כך עזרה כי זה כבר לא הבעיה הבעיה היא איך אני יספר את זה להורים שלי
אנונימית
אני חושבת שכדאי לך ללכת ללמוד פיתוח קול. שירה זו לא דוגמנות שהגוף שיש לך זה מה שיש לך ואת הולכת ישר לאודישנים ועם הניסיון לומדת את התחום... זה נושא שלם וענק ומורכב ושפה שלמה בפני עצמה ואומנות שלמה וללמוד אותו זה כמו ללמוד כל מקצוע אחר אלא אם כן מה שאת רוצה זה סתם תהילה ופרסום והחלוך הוא לא באמת מתוך אהבה וזיקה למוזיקה ושירה שזה לגיטימי אבל אני אישית נגד זה, זה מעליב אותי בתור מוזיקאית, אבל בחירה שלך. בכל מקרה אם זה באמת החלום שלך אז במוקדם או במאוחר תצטרכי לעמוד מול ההורים שלך לגבי זה ואני אומרת שכדאי עכשיו כי תצטרכי מתישהו ללמוד את התחום ואת הלימודים יהיה קשה להסתיר ואם לא ללמוד אז יהיה קשה להתקדם בתעשייה וגם אם תצליחי זה יקח זמן ועד שזה יקרה כדאי שיהיה לך עוד משהו שיוכל להכניס כסף ולפרנס אותך כי אחרת לא יהיה לך ממה לחיות. מוזיקאים שלומדים ובעלי ניסיון יכולים לפחות להיות מורים למוזיקה או להופיע בתשלום... אם לא זה אז תצטרכי להכניס כסף ממשהו אחר ובשבילו סביר להניח שתצטרכי לימודים כלשהם בתחום כלשהו. אני מבינה את הסלידה מבית ספר אבל לא תוכלי לברוח מלימודים, גם אם לא בפורמט של בית ספר.
תשקיעו בחלום שלך, תדברי עם ההורים זה יהיה בסדר:)
באותו הנושא: