6 תשובות
תתני לו עוד הזדמנות
שואל השאלה:
סבבה חח
אנונימית
אני אומר תני עוד פגישה איתו
(ואל תשללי)
שואל השאלה:
אני לא מאוהבת או משו.
הוא בחור נחמד סהכ והיה לי מאוד כיף איתו בפעם הראשונה. הוא ממשיך לשלוח לי הודעות חח
אנונימית
תלוי מה את מרגישה אליו. אם יש לך רגשות אליו ברמה מסוימת תוכלי לתת לו צ'אנס נוסף בדייט שלישי
את יכולה לתת עוד הזדמנות.. זה יותר תלוי בו ומה את מרגישה, נראה לך שהוא שווה את זה? אם כן אז כן