14 תשובות
שואל השאלה:
אבל ממש בקטע מוגזם
אנונימית
עם קעקועים אבל לא מוגזם
עם, לא מוגזם
או עם אחד שניים או בלי
חלק עם נקודות חן ונמשים תודה רבה ❤
חלק לפי דעתי
קעקועים
תלוי למי לדעתי זה ממש יפה לבנים.
~L~
בלי קעקועים
לבנים זה יפה הרבה קעקועים לבנות יותר יפה נגיד שלוש ארבע לא יותר לבנות צריך בכללי לטעמי להיות מראה עדין יותר
עדיף חלק כי לפי דעתי זה ממש מגעיל ודוחה להיות עם מלא קעקועים...
שניהם אחלה.
אני אישית אוהבת עם, ויש לי כבר 7.