13 תשובות
סטיגמות
פעם היו כאן הרבה מקרי רצח והאנשים כאן לא משהו
אני למשל בעיר הזאת וכאלו כי אומרים שיש שמה מלא עברינים וכל מינ דברים כאלה
כי זאת עיר פשע, גם אני מתנתניה זה פשוט תלוי באיזה איזור.
כי קורים הרבה הדברים בעיר הזאת.
לא יודעת
אני בנתניה וחוץ מכמה דקירות אין כאן כלום...
הא ופריצת מכוניות.. זהו.
אנונימית
יש יותר גרועים מנתניה אבל היא לא..
לוד , רמלה , באר שבע האא ועכו יש שמה סוחרי סמים
איזה כבר אין אקשן כמו פעם,
והיא נחשבה בעבר בגלל עבריינים סוחרי סמים שוק אפור וכל החרטא.
אולי בגלל איקאה...?
היא לכי לחולון תראי כמה יש שם
לא יודעת אני מנתניה ובקושי יש אקשן
יותר נכון באר שבע ורמלה זה עיר פשע