התחברות הרשמה

איך רושמים חיים שלי באנגלית ?

27 בדצמבר 2018, 15:56
מילים    
6 תשובות
my life
רוג'רינה
my life?
x
xm1
my life
There is no us
my life
Y
Your girll
my life
~
~L~
my life
"
"Princess "Red Shield
באותו הנושא:
איך רושמים באנגלית אתה החיים שלי?
אנחנו בישראל רושמים "חחח" אז איך רושמים את זה באנגלית?
איך רושמים באנגלית "עשיתי הרבה חיים בטעויות שלי"?
איך רושמים באנגלית " מוזיקה שלי , כל החיים שלי " תודה לעונים ושבת שלום!
איך רושמים באנגלית "אל תפסיקו לחייך"?
איך רושמים חיים דיין באנגלית?
איך רושמים באנגלית " לחיי החופש "? (התערבות)
איך רושמים באנגלית חיים רק פעם אחת
איך אני רושם באנגלית נהנה מהדברים הקטנים בחיים
איך רושמים באנגלית?'' מה אתה עושה בחיים ''?
איך רושמים באנגלית "תחיו את החיים שאתם מדמיינים?