התחברות
הרשמה
לשמוח על זה או לבכות מזה כי הוא לא יהיה שלי ?
26 בדצמבר 2018, 20:30
מצב רוח
בכי
2 תשובות
לשמוח זה פחות חמור אחד בחיים שלך
b
babyy
לשמוח
Stips
באותו הנושא:
נכון אתן לא צריכות גבר בשביל לשמוח בחיים?
דחו לי את הגיוס מיולי 2018 למרץ 2019. לבכות או לשמוח?
אקסית שלי קוראת לחבר החדש בכינוי שקראה לי, צריך להעלב או לשמוח?
חברה שלי נפרדה ממני להיות עצוב או לשמוח?
מתחשק לי לגרום לכם לשמוח! תגידו אם הצלחתי
מה הדבר שיגרום לכם עכשיו לשמוח?
אני גיוס מרץ,לא יודעת אם לשמוח או לבכות
מותר לשמוח ביום כיפור? אפילו בלב?
שישיסטים, רק אני לא יודע אם לשמוח או לבכות?
וואי עכשיו ראיתי באהבה סיימון ולא הפסקתי לבכות ולשמוח עוד מישהו?
אני יכול לבכות על זה שבחיים לא יהיה לי טוב?