התחברות
הרשמה
שישיסטים, רק אני לא יודע אם לשמוח או לבכות?
20 ביוני 2018, 13:20
שביעיסטים
כיתה י'
שישסטים
2 תשובות
תבכה תבכה עכשיו התיכון יהפוך לסיוט שלך
אנונימית
לבכות. מצטערת... בדיוק סיימתי יא אני יודעת על מה אני מדברת
Black smoke
באותו הנושא:
מה אתם? זיינוקים, טרמחים, חמשושים, שישיסטים, שביעיסטים, שמיניסטים
דחו לי את הגיוס מיולי 2018 למרץ 2019. לבכות או לשמוח?
אקסית שלי קוראת לחבר החדש בכינוי שקראה לי, צריך להעלב או לשמוח?
למה תלמידי יב נקראים שמיניסטים ותלמידי יא שביעיסטים ותלמידי י שישיסטים וכן הלאה?
היי, מה זה אומר "שביעיסטים" "שישיסטים" "שמיניסטים"? תודה.
מי מזדהים יותר? שביעיסטים או שישיסטים?
מותר לשמוח ביום כיפור? אפילו בלב?
אתם יכולים להסביר לי מה זה שישיסטים שמיניסטים?
משפטים שנונים על שישיסטים? (בקטע טוב ומצחיק, לא נגד שישיסטים)
מה זה שישיסטים שביעיסטים? איזה כיתות זה?
איך אומרים "לשמוח" בשפה גבוהה יותר?