התחברות
הרשמה
מה הקטע שאנשים כותבים בפרופיל "they/them או משהו אחר?
26 בדצמבר 2018, 17:28
פרופיל
משפט
כתיבה
פרופיל סטיפס
תמונת פרופיל
3 תשובות
למה אתה מתכוון?
א
אדיר הספיידרמן השכונתי שלכם
את מתכוונת**
א
אדיר הספיידרמן השכונתי שלכם
שואל השאלה:
דוגמה
קישורים מצורפים:
נגיד היא
אנונימית
באותו הנושא:
מה הקטע שאנשים פה שמים תמונת פרופיל של אנשים אחרים?
אני לא מבין למה אנשים שמים תמונה לא שלהם בפרופיל מה הקטע?
אם מישהו כותב בפרופיל שלו שהוא שונא ערבים נגיד, זה נחשב פגיעה באנשים אחרים?
מה הקטע שאנשים כותבים באנונימי גם ככה אף אחד לא יודע מי אתם_
מה הקטע של אנשים שכותבים בסטיפס גיל מבוגר מידי?
מה הקטע בזה שאנשים כותבים לי הודעות אבל אז מסננים ומתנתקים?
נאמנים, מה הקטע של המשפט הזה שיש בפרופיל באפליקציה?
מה העניין עם הקטע של "השואה התגלתה כמתיחה" ראיתי אנשים כותבים דברים כאלה בזמן האחרון
מה הקטע של אנשים פה באתר שכותבים שהם בני 100+?
מה כבר נהיה הקטע הזה שצריך לשים תמונת פרופיל של עצמך כדי שאנשים ידברו איתך?
למה רוב הבנים כותבים בפרופיל שלהם L.F לא הבנתי מה זה מישהו יודעת?