אני בהתלבטות יש לי מחר בדיקה ממש על הבוקר ואני גרה רחוק אני צריכה לקום ב4 לפנות בוקר ולהסחב בשני אוטובוסים ורכבת
ותראו מה השעה כבר.נניח ארדם ב1 אז עוד 3 שעות אני אמורה לקום אני מתלבטת אם לדחות את הבדיקה כי זה אומר שאצטרך לחכות חודשיים וכבר דחיתי אותה פעם או פעמיים מצד שני גם יכול להיות שאצטרך לעבוד מחר בבוקר ושוב פעם משמרת מ4 עד חצות ואם אלך לבדיקה אפסיד את העבודה בבוקר ואני צריכה כסף.וגם אולי כדאי שאשאר בבית ואנוח אם לא תהיה לי משמרת בוקר כדי שיהיה לי כח למשמרת שלי ב4 לא? מה אתם אומרים תעזרו לי בבקשה להחליט. אגב גם ממש כואב לי הראש עכשיו