4 תשובות
שואל השאלה:
יש לי אייפון חמש אז זה יהיה קפיצה די ענקית
אנונימית
שמונה פלוס. אייפון שמונה הוא בדיוק כמו שבע
אנונימית
חשמלי שמונה רגיל
עדיף אותו כי הוא יותר קטן ויותר נוח
אני אישית אוהבת טלפונים קטנים :)
עדיף את הפלוס
אני ממש מתחרטת שקניתי את הרגיל