התחברות
הרשמה
אם אהיה בלשכת גיוס ב8 וחצי ככה (אולי 9) פלוס מינוס זה מאוחר? (צו ראשון) זה הכי מוקדם שאוכל להגיע; (
8 במאי 2018, 18:22
גיוס
צו ראשון
2 תשובות
זה בסדר לגמרי.
S
Snow Angel
זה בסדר
!
!ta gueule
באותו הנושא:
אם מישהי אמרה לי בלשכת גיוס לבוא בשבע וחצי בבוקר בשביל לעשות את הפסיכוטכני, אני יכולה גם לבוא יותר מאוחר נכון?
שהולכים ללשכת גיוס עם הצהרה מרבנות איזה שאלות שואלים בלשכת גיוס?
יש לי מחר זימון ללשכת הגיוס ב8:30, אם אני אאחר בחצי שעה, יכניסו אותי?
הבאתי ללשכת גיוס הצהרה לפני חודשים וחצי+ ועדיין לא קיבלתי את הפטור, מתי אני אמורה לקבל?
זומנתי לוועדה רפואית בלשכת הגיוס, כדאי לי ללכת?
עד כמה מגיע לי פרס על זה שיצאתי מהמיטה בגשם הזה בשביל 5 דקות בלשכת גיוס?
איך אני אמצא את החייל בשם גל מלשכת גיוס בחיפה, למישהו יש חברים בלשכת גיוס בחיפה?
חייבים לעשות בדיקת שתן לפני הצו ראשון או שאפשר לעשות בלשכת גיוס?
כשעושים בדיקת דם בלשכת גיוס בצו הראשון, יש 2 רופאים בחדר?
הצילו אני עייפה מתה ועוד מעט יש לי זימון עם קצין בלשכת גיוס
מה עושים בלשכת גיוס?