5 תשובות
אצל קווים החל מחודש הבא אי אפשר לשלם באוטובוס
את יכולה להטעין דרך אפליקציה אבל היא רק לאנדרואיד אבל אפשר להטעין במחשב בקיוסקים מסויימים או בתחנות רכבת
את יכולה להטעין דרך אפליקציה אבל היא רק לאנדרואיד אבל אפשר להטעין במחשב בקיוסקים מסויימים או בתחנות רכבת
אני נסעתי היום באוטובוס של חברת דן בדרום ושילמתי מזומן
הורידי את הישומון של רב קו אונליין
שואל השאלה:
כן או לא??
זה אוטובוס של חברת קווים אם זה משנה..
כן או לא??
זה אוטובוס של חברת קווים אם זה משנה..
אנונימית
כן
רק בגוש דן אי אפשר צריך רק ברב קו
רק בגוש דן אי אפשר צריך רק ברב קו
אנונימית
באותו הנושא: