24 תשובות
כן
אנונימית
כן
כן
לא נראהלי
לא
כל יום :(
אנונימית
כן.
לא
אני בוכה על מי שאני לתוך השינה כל לילה על מה את מדברת
בחיים לא צריך להבין שזה מה שה' נתן לך תעשה עם זה הכי טוב שלך כל אחד יפה מבחינה כלשהי
כן פעם, כשהייתי מישהי אחרת
כן
יותר מידי פעמים
כן אתמול
אנשים תבינו שכל אחד יפה מבחינת ה' ומבחינת כולם אני אוהב את כולם כל אחד שווה
אפילו אלוהים לא אוהב אותי המקסימום זה חתולי רחוב שטני מלטף
את או אתה אהוב/ה על כולם שתדע/י אני חושב שכולם יפים
אתה בן אדם מאוד חיובי
תודה ❤
כן...
כן
לא.. אולי בגלל איך שהייתי נראית פעם
באותו הנושא: