16 תשובות
תפסיקי עם זה , שהגוף רעב הוא אוגר את השומן כי הוא מרגיש במצב הישרדותי , תאכלי בין 1500-2000 קלוריות ואולי עדיף שתפסיקי את האובססיה לספירת קלוריות , תאכלי שלוש מנות ביום מתי שאת מרגישה את הצורך לאכול מאוזן ובריא , תנסי כמה שפחות סוכר ולחם לבן , כדאי שתסתכלי שוב פעם בפרמידת המזון כדי שתביני מה את צריכה לאכול מאוזן
כמה את שוקלת ומה הגובה ?
אנונימי
ת פ ס י ק י
תראי זה נשמע שאין לך בכלל סדר בארוחות
להכנס לגרעון קלורי קיצוני, לא יוביל לשום מקום טוב.
את צריכה לחשב את הbmr (שריפת קלוריות במנוחה) שלך + חישוב הוצאת קלוריות בפעילות יומיומית, ולחשב כמה קלוריות את ס"הכ הכל מוציאה ביום.
לשם ירידה במשקל תצטרכי להיות במאזן קלוריות שלילי, זאת אומרת להכניס פחות קלוריות ממה שאת מוציאה.
אבל מאזן קלוריות שלילי קיצוני עלול לגרום לגוף לאגור שומן במקום לשרוף אותו.
לדעתי כדאי לך לחלק את אבות המזון בצורה כזו:
40% פחמימה, 25% שומן, 35% חלבון.

מה שכתבתי הינו בגדר המלצה בלבד.
אני לא תזונאי או מאמן כושר, אני ממליץ לך להתייעץ עם תוזנאי/ת שירכיבו לך תפריט מותאם אישית (:
שואל השאלה:
חישבתי כבר את הbmr שלי וזה 1331 וביום יום זה משתנה מיום ליום אבל היום גם בדקתי וזה יצא 556 קלוריות
אנונימית
שואל השאלה:
אני גובה 1.60 ושוקלת לצערי 50.2 אבל הייתי 47 ;(((((((((((((
אנונימית
תפסיקי כבר להתנהג כמו ילדה בת חמש.
חלאס! המשקל שלך בריא ואת בדרך לאישפוז תוך שבוע. סבבה? זה פשוט חולני
שואל השאלה:
מה הקשר ילדה קטנה?אני ממש לא בדרך לאישפוז תוך שבוע אני ככה הרבה זמן ורק עכשיו אני מתחילה להשמין פתאום אז אני שואלת למה.
והפרעות אכילה זה לא משהו שפשוט מפסיקים כי בא לי
אנונימית
שואל השאלה:
תפסיקי לנסות לרדת עליי שאלתי שאלה וציפיתי לתשובה לא יותר תודה
אנונימית
the neighborhood
מזה הבולשיט הזה?!
מה נראה לך שאת תגידי לה שהיא בדרך לאישפוז..
את מכירה אותה, את יודעת מה המבנה גוף שלה, את קצב חילוף החומרים שלה? איך את יכולה לשפוט בכלל, ברצינות?
אגב שואלת השאלה בת כמה את?
שואל השאלה:
15 למה?
אנונימית
בדקתי לך bmi (חישוב שמודד את מסת הגוף, ונותן ביטוי להשמנה או להרזיה.)
לפי הנתונים האלו: גיל 15, 160ס"מ, 50ק"ג זה נחשב משקל תקין.
אל תרדי מיזה, שלא תהיי בתת משקל.

לדעתי כדאי לך לעשות חיטוב, זה ישפר לך את המראה (:
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת ל40.
אני יודעת שאני במשקל תקין אבל אני עדיין דבה.
תודה בכל מקרה אתה ממש נחמד :)
אנונימית
תודה, בכיף!
לפי הנתונים שלך 40 קילו זה תת משקל, אבל אני לא באמת יודע איך את נראת, מה המבנה גוף שלך.

הכי חשוב שתשמרי על עצמך (:
אני יודעת טוב מאוד^
וזה הגיוני שתשמיני
באותו הנושא: