3 תשובות
תנו לה כמה ימים להירגע טיפה...
זה לא קל לאבד מישהו מהמשפחה ואני בטוחה שאתם יכולים להבין את זה.
עוד כמה ימים תדברי איתה ותבדקי מה קורה איתה ואיך היא
אני חושבת שאת צריכה להניח לה לכמה ימים.. אז דברים יתחילו להיות בהירים יותר.
שואל השאלה:
כבר אמרנו לה שאנחנו משתתפים בצערה
אנונימית