5 תשובות
כן!
זו השלב שבו העיניים והמוח שלך רומזות לך שאת צריכה ללכת לישון
לילה טוב
לילה טוב
לא
כן, קרא לי פעם אחת וזה היה כנראה בגלל שלא ישנתי שלושה ימים, זה היה ממש מוזר
כן!
באותו הנושא: