5 תשובות
תחכי שיעבור לך אחרת זה לא יצא ממך תני לזמן לעשות את שלו ותתחילי חיים נורמליים... מה זה להיות סמרטוט ?? את בן אדם !!
שואל השאלה:
כבר שבוע שאני מנסה זה קשה....
אנונימית
לעבור הלאה אנשים שלא מעריכים אותנו לא שווים שקל.
שבוע זה קצת... זה יעבור.. ואם תכירי מישהו חדש אז בכלל זה יעזור לך
אין מה לחשוב על אדם שגורם סבל
הגיע הזמן לגדל עמוד שידרה ותראי לו שאת יכולה בלעדיו ושהוא יצטער על זה שעזב אותך;)