9 תשובות
כן למה לא.. גם אני כיבסתי במכונת כביסה סמרטוטים.
נורמלי לגמרי.
רק עדיף סמרטוטים בנפרד, בלי בגדים.
רק עדיף סמרטוטים בנפרד, בלי בגדים.
ברור שזה נורמלי... בגלל שזה כביכול לא נראה נורמלי חברות הנקיון ( סנו ושות) עושים הרבה כסף עלינו
אחותי עושה כסיבה כזאת של איזה 10 סמרטוטים כל שבוע.. זה בד לכל דבר!
אחותי עושה כסיבה כזאת של איזה 10 סמרטוטים כל שבוע.. זה בד לכל דבר!
אנונימי
המון תודה
אנונימי
אם זה לא בעלך, ילדך, כלב, חתול או השכן אז אין בעיה
מוקי הליצן
נורמלי לחלוטין, רק המלצה לא לכבס עם מרכך כביסה במיוחד לא מיקרופייבר זה הורס אותם.
אנונימית
לא פשוט יותר לקנות חדש?
שואל השאלה:
כן.. כל מה שמנקים איתו את הבית (: תודה
כן.. כל מה שמנקים איתו את הבית (: תודה
אנונימי
למה הכוונה?
למטליות ניקוי, סחבות ריצפה.
כן. כמובן. אני מכבסת גם אותם. אחרת זה לא ממש נקי, בכביסה ידנית.
למטליות ניקוי, סחבות ריצפה.
כן. כמובן. אני מכבסת גם אותם. אחרת זה לא ממש נקי, בכביסה ידנית.
באותו הנושא: