3 תשובות
מה?! אני לא כיביתי את החשמל...
אופסי..
באמת?
אני לא ניתקתי כלום מתי אמרו ?
שואל השאלה:
אני גם שכחתי.
עשו מחאה כי העלו ממש את תעריפי החשמל, אז כולם כיבו ל10 דקות כדי לגרום נזק לחברת חשמל.
אנונימית