3 תשובות
מה?! אני לא כיביתי את החשמל...
אופסי..
אופסי..
באמת?
אני לא ניתקתי כלום מתי אמרו ?
אני לא ניתקתי כלום מתי אמרו ?
שואל השאלה:
אני גם שכחתי.
עשו מחאה כי העלו ממש את תעריפי החשמל, אז כולם כיבו ל10 דקות כדי לגרום נזק לחברת חשמל.
אני גם שכחתי.
עשו מחאה כי העלו ממש את תעריפי החשמל, אז כולם כיבו ל10 דקות כדי לגרום נזק לחברת חשמל.
אנונימית
באותו הנושא: