3 תשובות
איזהאימון?
וכן זה בסדר שתרשמי לו ככה
וכן זה בסדר שתרשמי לו ככה
אנונימית
כן, או
"היי ערב טוב, אני אגיע לאימון ביום חמישי"
"היי ערב טוב, אני אגיע לאימון ביום חמישי"
באותו הנושא: