8 תשובות
קרה לטובה, זה שיש להם כבר חברים לא אומר שלא יכולים להיות להם עוד. תנסי להתחבר לכיתה
זה לא שהפסקתן להיות חברות, תדברו בכל זמן אחר אבל תנסי להתחבר לילדים שאיתך בכיתה יכול להיות שמפני שהיית רק איתה לא יכולת להפתח ולראות שיש אנשים שהם סבבה לגמרי בכיתה שלך
שואל השאלה:
כן אבל גם המורות לא רוצות שנדבר בכללי בגלל שהם אומרות שהיא משפיעה עליי לרעה
כן אבל גם המורות לא רוצות שנדבר בכללי בגלל שהם אומרות שהיא משפיעה עליי לרעה
אנונימית
יכול להיות שהן צודקות אבל יש מספיק אנשים שיכולים להיות גם חברים שלך ושלא ישפיעו עליך לרעה
לא נורא הכל לטובה, גם לי קרה את זה והתחברתי לבנות אחרות שכיף לי איתן.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לכולם כבר יש חברות זה יהיה שונה בלעדייה
אבל לכולם כבר יש חברות זה יהיה שונה בלעדייה
אנונימית
אל תבכי בגלל זה זה מה שתעשי.
תוכלי להיפגש איתה בהפסקות ובינתיים תנסי להתחבר לאנשים שאיתך בכיתה
באותו הנושא: