התחברות
הרשמה
רעבה נורא גם אתם? מה לעשות לאכול לדעתכם?
17 בדצמבר 2018, 01:28
מה לאכול
ארוחת ערב
בוקר
2 תשובות
טוסט או קורנפלקס
אני בדיוק אוכלת כריות עם חלב חח
איימי
פשוט לאכול
P
Paperdoll
באותו הנושא:
מה לעשות אם אני ממש רעבה עכשיו, ורוצה לרדת לקומה למטה להכין לי משהו לאכול
אין לי מה לאכול אני רעבה אבל אין לי לאמא שלי כסף לאכול הכל רק צ'קים והכל ניגמר אני ממש רעבה עכשיו מה אני יכולה לעשות?
אני חולה עם חום גבוה (38-39 מעלות) ולא אכלתי כלום מהבוקר ואני נורא רעבה אבל רוב הדברים עושים לי בחילה, מה אני יכולה לאכול שלא תכאב לי הבטן?
פתאום נהיתי רעבה ולא בא לי לאכול בלילה מה לעשות?
מה לעשות אם אני רעבה ואין מה לאכול?
אני ממש רעבה ואני לא יכולה לאכול כי כבר אחרי שש ואני מפסיקה לאכול בשש
אכלתי היום פחות מ80 קלוריות ואני לא רעבה לאכול עכשון או שעדיף לאכול בבוקר?
אני ממש רעבה ואסור לי לאכול עכשיו, מה לעשות, הבטן שלי אוכלת את עצמה
אני נורא רעבה ואני מתעצלת להכין לי לאכול.. יש משהו קל להכנה ומשביע וטעים? תודה לעונים!
אני מתלבטת אם ללכת לחבר טוב שלי.כי אני אמורה לישון אצלו ונורא נחמד אבל הבעיה שהוא לא מציע לי לאכול ואני תמיד רעבה.נניח
אני רעבה ואני לא יודעת אם לאכול עכשו כי אומרים שלא כדאי לאכול בלילה