4 תשובות
אל..פשוט אל תנסי אפילו
על מה בדיוק את רוצה לתפוס את הגומיות?
השן היא דבר חלק והסיבה שמדביקים על כל שן קוביה זה בשביל שיהיה לחוט מתכת ולגומיות במה לתפוס...
השן היא דבר חלק והסיבה שמדביקים על כל שן קוביה זה בשביל שיהיה לחוט מתכת ולגומיות במה לתפוס...
לא
לא, וגם אם זה יזיז את השיניים אז יכול להיות שזה רק יעקם אותן יותר
באותו הנושא: