התחברות
הרשמה
אם נולדתי ב23/7 והייתי אמור לצאת ב30/7 אז אני נקרא פג?
16 בדצמבר 2018, 20:31
לידה
5 תשובות
לא
U
Unicorn 666
לא
The queen
לא
ה
המוזרה של הסטיפס
לא....
ח
חמודה וחצי
לא.
פ
פְרֶחִי מֶרְקוֹרִי
באותו הנושא:
האם לפסול מראש לצאת עם ערבים נקרא גזענות ?
אם למשל נולדתי ב1.10 באיזה שנה אני אמורה להיות בת 20?
אם נולדתי בחודש 8 בשנת 1996 בת כמה אני אמורה להיות,?
אז אני אמורה לצאת עם ידידים והייתי עם חולצת בטן וכשבאתי לצאת חבר שלי אמר לי...
אני נולדתי בלנובמבר 2005 איזה כיתה אני אמורה לעלות?
נולדתי באיחור של שבועיים, וגם זה אחרי שהכריחו אותי לצאת עם מזרזי לידה.
הגיוני שאני חושבת שאני זבל נוראית לוזרית טמבלית והייתי טעות שבכלל נולדתי?
אם עדיין לא קיבלתי צו ראשון, והייתי אמורה לקבל, למי אני מתקשרת?
באיזה חודש אני אמורה להתגייס אם נולדתי במאי?
נולדתי ב23 בספטמבר 2006 לאיזה כיתה אני אמורה לעלות?
מה אתם אומרים, ילדה בת 14 אמורה לצאת עם ילד בן 18?