5 תשובות
כן תקחי איתך כסף ותיק עם בקבוק מים וחטיף ותתננגי טבעי
תביאי כסף תמיד טוב שיהיה,ואל תתביישי תתנהגי כאילו זה המישפחה שלך ואת באמת חושבת שאכפת לאבא שלו איך תתנהגי את קטנה בשבילו קיצור תיהיה את ואל תיהיה ביישנית כי בכללי אנשים לא כזה אוהבים ביישניות
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכללי לא אדם ביישן בכלל אבל ליד המשפחה שלו זה אחרת לא רוצה לאכזב אותם לא רוצה שישנאו אותי
אני בכללי לא אדם ביישן בכלל אבל ליד המשפחה שלו זה אחרת לא רוצה לאכזב אותם לא רוצה שישנאו אותי
אנונימית
אם את לא רוצה ללכת אז תגידי שכואבת לך הבטן אבל אם באלך אז פשוט תיהיה חמודה תדברי יפה וזהו
אנונימית
תיקחי כסף ליתר ביטחון, שתייה ואיזה משהו קטן לאכול.
עד כמה שזה נראה לך קשה, תתנהגי בטבעיות ובנחמדות, כמו שאת. אני בטוחה שהם לא יחשבו עלייך משהו רע.
ותהני שם!
עד כמה שזה נראה לך קשה, תתנהגי בטבעיות ובנחמדות, כמו שאת. אני בטוחה שהם לא יחשבו עלייך משהו רע.
ותהני שם!
באותו הנושא: