התחברות
הרשמה
איך להתנהג עם חבר של חברה שלי? אני בדרך כלל די ביישנית וצוחקת מכל דבר וזה עלול להראות פלרטטני...
22 במאי 2018, 19:46
ביישנות
ביטחון עצמי
נושאים לשיחה
חברה טובה
3 תשובות
תהיה פתוחה כזאת. תספרי גם את דברים מצחיקים.
ק
קֵיי לָאָב
תתייחסי אליו כמו ידיד רגיל פשוט
K
Kermit_TheFrog
תדמייני שהוא אח
S
Shifcha
באותו הנושא:
לאוטיסטים אין חברים בגלל שקשה להם והם לא כל כך יודעים איך להתנהג בחברה?
חבר שלי כל הזמן עוקץ אותי משפיל אותי ומזלזל בי מה לעשות ואיך להתנהג אליו?
יש לי חבר ראשון ואני ממש ביישנית ואני לא יודעת איך להתנהג? מה לעשות?
החבר שלי הולך להכיר לי את החברים שלו, איך להתנהג? אני ביישנית אז בכלל קשה
חברה שלי מתייחסת עלי כאילו אני איזה זבל שלה איך להתנהג עליה?
אני בדרך לראיון עבודה במקדונלדס אני בן 17 וזה פעם ראשונה שאני הולך לראיון עבודה, מה צריך לעשות איך להתנהג מה ללבוש תעזרו לי בבקשה!
איך להתנהג בשביל להיות בולט בחברה? בן 16
דילמה בקשר לחברה טובה שהתחילה להתנהג אליי ממש מגעיל לאחרונה, בבקשה תעזרו לי
התנהגות בחברה - איך צריך להתנהג בחברה של אנשים?
איך לדעתכן החברות הכי טובות אמורות להתנהג כלפי אחת השניה?
החיים אליצו אותי להתנהג כבן אדם חכם אחרי חוויות קשות (בדרך קשה) גם אותכם?