3 תשובות
יש מלא כאלה שאני מכירה אבל עדיף לסיים עם זה לפני
זה לא ממש משנה, עדיף לגמור עם התאוריה ואחר כך להתחיל שיעורים, יש מצב שלא תעברי תיאוריה כמה פעמים ואז בשיעורים את תתקעי סתם וזה חבל
אמא שליי עשתה את זה..
באותו הנושא: