11 תשובות
תגידי לו שיהיה גבר ויחליט הוא, למה הוא מפיל עלייך את זה שיזום קצת.
בעיקרון את מכירה אתכם, לכו למשהו שתואם את התחומי עניין המשותפים שלכם, עם זה ים לכו לים, עם זה מסעדה לכו למסעדה וכו'.
אני הייתי ממליצה סרט .. רק באמת תקחי בחשבון שזה לא כמו בוואצאפ ! בבקשה
את לא אוהבת אותו זאת ההתלהבות הראשונית וזה בסדר ... את צריכה עוד להכיר אותו ויכול להיות שבפגישה הראשונית זה לא ילך ולא יזרום ולא יקרה כלום
כמובן שיכול להיות שאחרת
אבל תקחי בחשבון ואם זה קורה אל אל תקחי ללב
מניסיון קרה לא מזמן!
בכל אופן סרט זה אחלה !
שואל השאלה:
אבל לא נוכל לדבר ככ .. כיאלו כדי להכיר אז לא יודעת אם סרט
אנונימית
לא סרט, אישית הייתי בוחר מקום אינטימי ודי שקט בשביל שנוכל לנהל שיחה, פחות מסעדה לדעתי כי זה עלול להיות טיפה מלחיץ לאנשים מסוימים לאכול אחד מול השני בהתחלה,אולי ים זורם ^^
שואל השאלה:
כן האמת בדיוק קצת מלחיץ אותי לאכול מולו ..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה נעשה בים כיאלו יש טיילת
אנונימית
לשבת לדבר , לטייל, לאכול איזה גלידה או משהו קליל , השאלה שוב בני כמה אתם ומה זורם לכם יותר.
שואל השאלה:
18 כיאלו הוא 18 אני 17 וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא נותן לי להחליט ..
אנונימית
תקשיבי תגידי לו אני זורמת תחשוב קצת ותחזור אליי עם תשובה אם יש לך בעיה להחליט...
אם אין לך לכו לגלידה קרובה או למקום קרוב שתוכלו לשבת ולדבר
שואל השאלה:
אז אולי ללכת לים כי הוא בא אחר הצהריים כזה ...ואז פשוט לאיזה מסעדה משו ? לשתות חם
אנונימית