12 תשובות
לכי כל זה .. תני צ'אנס לאהבה ❤
לכי על זה, יהיה בסדר
אנונימית
אל תפחדי, תני לזה צ'אנס, אם תוותרי על זה אז את תרגישי פספוס ואת באמת תפספסי
את מפחדת מהכישלון,מהאכזבה... ובקיצור מהפרידה ומהשלכותיה עלייך.לגיטימי.
אני ממליצה לך לנסות,ועם זאת תנמיכי ציפיות.
'כגודל הציפייה כן גודל האכזבה'.
אגדיר את זה בצורה כזו,תני לו לאהוב אותך קצת יותר ממה שאת אותו.
הרי מה הסיכויים שמערכת היחסים שלכם תהיה רצינית עד כדי חתונה? מניחה שדיי קלושים,תקני אותי אם אני טועה.
נפקא מינה שמתישהו תצטרכי לעבור את הפרידה ממנו,במוקדם או במאוחר.
אז אם בכל זאת את רוצה להיכנס לקשר שכזה כדי לא להרגיש החמצה,אל תצפי יותר מידי,ותקווי לטוב.
בהצלחה .
את חייבת לתת לזה צ'אנס
לכי על זה הרבה בנות היו רוצות להתחלף איתך
הלוואי עליי שנקראה היה מאוהב בי אבל הוא ממש שונא אותי
עדיף לאהוב ולהתאכזב מאשר לוותר ולפספס
אני יכולה לספר לך שאחותי יש לה חבר מגיל 15 והשנה היא תהיה בת 19 והם עדיין יחד והוא כבר בן 20 וחצי
כולנו מאמינים שזה אפילו יכול להגיע לחתונה
ממש לא 'כולנו'. חתיכת הכללה.
זוגות שהתחילו את מערכת היחסים שלהם בגילאי העשרה נדיר שיתחתנו וישרדו יחד.

יש מקרים,לא אומרת שלא. אבל הם לא רבים. ועל כל זוג כזה שאת מכירה יש אלפי זוגות שלא שרדו.
כולנו זה אני והמשפחה שלי אתה לא מכיר אותם אז אני לא יכולה להכליל אותך
אוקיי... חשבתי שכוונתך היא שכל זוג רנדומלי נכנס לקשר כי שני הצדדים מאמינים שזה יכול להגיע לחתונה,מה שלא נכון כי לא חסרים אינטרסים וסיבות לקשרים. וכשאני כותבת 'אינטרסים' אני לא מתכוונת לאינטרסים בסיסים כמו 'אני אוהבת אותו כי הוא מחזיר לי אהבה,או כי טוב לי איתו והוא גורם לי להרגיש טוב' אלא מעבר...

לא מכירה אותך או את משפחתך,אבל שיהיה בהצלחה :)
חלק מהחיים זה שיברון לב חלק מהחיים זה משברים ושמחות ותיקחי את הקשר הזה זה יכול להוביל אותך למקום הכי טוב שיש בעולם
את לא יכולה לחיות כל החיים בפחד.
אהבה זה חלק מהחיים שלנו, אנחנו ניפגע ונהיה בעננים נבכה וגם נתרגש כמו ילדים
לכי על זה ! לא כולם כמו האקס
וגם אם בסוף תיפגעי ותגלי שכן,
צברת ניסיון, למדת. והכי חשוב אהבת! חווית אהבה שזה הכי מדהים שיש. בהצלחה
באותו הנושא: