2 תשובות
וואוו זה כל כך אני!
הייתי מאוהבת בילד מהכיתה שלי פאקינג 4 שנים! הייתי בטוחה שזה סתם קראש אבל הבנתי שאני באמת מאוהבת בו. כשהוא היה מראה לי סימנים שיש מצב שהוא אוהב אותי בחזרה הייתי נרתעת ומתרחקת ולא מתקשרת כל כך. אני פחדתי מהמחשבה הזאת שאני אהיה חברה שלו או בסיטואציה איתו לבד.. וזה לא שאני בת שנתיים, אני כבר בת 18 ונרתעת ממערכות יחסים..
הילד שהיתי מאוהבת בו עזב את הבית ספר ולא יצא מזה כלום.. אני עד היום אוכלת את עצמי שפספתי את ההזדמנות שלי איתו
אהבתי אותו כל כך הרבה זמן, הוא לא שם עלי והייתי מדוכאת ועד שהיה נראה שהוא בעניין זלי לקחתי כמה צעדים אחורה.
שואל השאלה:
^ אני כל כך מזדהה איתך
רק שלי עוד יש תקווה קטנה
אנונימית
באותו הנושא: