5 תשובות
לא מסכימה, לי אין חברים שם ולא ממש נדפקתי
לדעתי מקום לימודי.. כבר הבעיה של הילד איך הןא מחשיב את זה והגישה שלו לרצינות שדורשים
יש בזה משהו , מערכת החינוך כיום מחורבנת
מסכימה, זה נהיה מקום מאוד חברתי ומשפיע מאוד על התפתחות חברתית של בן אדם.
אבל המטרה העיקרית והראשונה של הבית ספר זה שתצאי ממנו עם תעודת בגרות, לא עם חברים.
אבל המטרה העיקרית והראשונה של הבית ספר זה שתצאי ממנו עם תעודת בגרות, לא עם חברים.
לא אני
מע
מע
אנונימית
באותו הנושא: