10 תשובות
יש לי תלתלים וזה הדבר הכי טוב שקרה לי
תלתלים זה מושלם.
#מתולתלת
לא זה עיניין של טעם
בכללי לרןב האנשים לא
אני בת אבל לי מישהי עם תלתלים זה דווקא מעלה.
לא ממש לא
לא.
זה עניין של טעם (: תלתלים לנצחח
לאא
גם בתור בת
רר תלתלים
xm1
אני באופן אישי קצת אוהב מתולתל