5 תשובות
חחח חמוד אבל זה משעמם
משעמם וחסר טעם
שואל השאלה:
גם שיימינג משעמם וחסר טעם, ועדיין יש סרטונים כאלה...
לא. אם נתחיל לתת לאנשים יותר מדי פידבק על להיות נחמדים בסוף כשלא נעשה למישהו "שיימיגנ חיובי" הוא יתעצבן וזה יהפוך אנשים לתלויים בזה
אנשים לאט לאט יתחילו לעשות דברים טובים בשביל פרסום ותהילה ולא כי הם באמת נחמדים, לא שזה הדבר הכי גרוע אבל זה מאבד את הערך של זה ופשוט חבל. אבל חשיבה מקורית!