5 תשובות
אם אתה משלם ברב קו כן זה נקרא מעבר
תשים את. הרב קו בדבר הזה וזה לא יקח ממך כסף ברב קו כי יהיה לך מעבר
שואל השאלה:
אהה זה אוטומטית?
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אני עובר בין חברות? למשל אגד-קווים
אנונימי
אותו דבר המעבר תקף