6 תשובות
זה בסדר גמור.
לא מביך.
ולא משפיל.
לא מביך.
ולא משפיל.
לא, לא, אבל זה כן קצת מייבש
לא
זה בסדר אבל כדאי לך להחליף
זה בסדר אבל כדאי לך להחליף
לדעתי אין לתדירות החלפת התמונה כל משמעות, אינך צריכה להיות סביב זה ולהחליף כל זמן מסוים, תחליפי כשתרצי, ואם את אוהבת את התמונה הנוכחית אז תשאירי אותה.
הכל בסדר, את לא חייבת אם את לא רוצה
חח ממש לא, זה בסדר גמור (: הייתה לי תקופה שלא החלפתי 3 שנים. הכול טוב כולה תמונה
באותו הנושא: