היינו בבית של הקראש שלי והיינו 4 ילדים: אני , הקראש,חברה שלי וחבר שלו. אני והקראש והחבר שלו בקושי מכירים והיה מביך רצח ולא דיברתי בכלל והיה ככ מביך כי אני ממש ביישנית. כאילו כן ניסיתי להתחבר אבל לא ממש זרם... אני מכירה את חבר שלו ממש ממזמן רק מפעם אחת שהסתובבנו עם חברים משותפים ביום העצמאות מלפני שנתיים וחבר שלו היה ממש חמוד ואני לא בקטע שלו אבל כן הייתי שמחה שניהיה ידידים כי אין לי וכמעט. כתבתי לחבר שלו באינסטגרם לפני שעה שהיה לי כיף איתם היום למרות שזה שקר מוחלט והוא ראה וסינן וזה ממש פגע בי. ירד לי מהקראש לגמרי וגם גיליתי שיש לו חברה אז בכלל. זה היה היום הכי מביך בחיים שלי ואני התפרצתי בבכי אחריי שיצאנו ממנו. חברה שלי הייתה ככ שונה איתם ולא הכרתי אותה .כאילו כל מה שלא רציתי שיקרה קרה ואני לא יודעת לאן להמשיך הלאה....