12 תשובות
לנקות את השירותים והמלתחות של הבנות
שואל השאלה:
אם נגיד יגידו לי לרוץ, כמה זמן מקסימום יכולים לתת לי?
שואל השאלה:
באיזה שעה הולכים לישון ומתי קמים שם? מותר ביום רגיל (נגיד ראשון שני שלישי וכאלה) ללכת הביתה בערב ולחזור?
מה הכי נורא? זה תלוי, אבל אין לדעתי משהו כל כך נוראי. הכל בגדר סביל. אותנו שיחררו לשעת טש בערך בשמונה וחצי, אז בתשע וחצי בערך הולכים לישון. ב5 וחצי בבוקר צריך כבר להיות מוכנים. אי אפשר לישון בבית ולחזור, זה חלק מהקטע בטירונות.
שואל השאלה:
אוי אויאוי...
שואל השאלה:
וואו נרגעתי, כי לרוץ בשבילי זה הכי גרוע. אני לא אלך לקרבי אז כנראה אני אהיה בטירונות הכי פשוטה
ג'ובניקים עושים טירונות 02, שהיא ביחס לאחרות בכלל לא קשה. זה בין שלוש שבועות לארבע שבועות וזה באמת לא כזה נורא. תבואי בגישה חיובית, גם אם צועקים או טיפה קשה פיזית תזכרי שזה רק טירונות.
שואל השאלה:
תודה וואו חח חבל שאני לא יכולה לתת לך 3 פרחים באמת
זה בסדר, תודה ^
ואם יש לך שאלות מוזמנת לשאול
בואי נגיד את זה ככה,בהצלחה.
אותנו לא הריצו הרבה אם בכלל, לפעמים יכולים לתזז אותך סתם ולתת לך לסחוב דברים כבדים. אבל תלוי גם איפה את עושה את הטירונות.
שואל השאלה:
אוף...אבל כמה מקסימום זמן יכולים לתת לי לרוץ??? זה מה שהכי מלחיץ אותי
מילא לנקות אין שם יותר מידי פעילות פיזית אבל לרוץ...