התחברות הרשמה

קטילה ל"מה הטעם שלך בבנות?"

בן שאל אותי
12 בינואר 2019, 12:21
קטילותירידותצחוקעקיצותקטילה    
5 תשובות
אמא שלך (סתם)
א
אחיםשלי אתם
למה לקטול? הוא שאל אותך.
~
~TAURUS~
מה הטעם שלך בבנים?
P
Polly
למה צריך לקטול את זה
תענה לו ברצינות
C
Carrousel
למה אתה רוצה לקטול?
A
Agam100
באותו הנושא:
בנות - מה הטעם שלכן בבנים? בנים - מה הטעם שלכם בבנות?
קטילה ל"את שטוחה זה לא הטעם שלי סורי" ?
בנות, מה הטעם שלכם בבנים? ובנים מה הטעם שלכם בבנות? מבחינה חיצונית
קטילה ל- " מה הטעם שלך"
אפשר קטילה לקטילה על בקשת קטילה לקטילה על בקשת קטילה?
בנים/בנות מה הטעם שלכם/ן בבנות/בנים מ*בחינת האופי*?
קטילה ל"תטעמי מחר סלמון זה טעים נו טעמי חבל שאת לא רוצה" ?
בנות מה הטעם שלכן בבנות?
בנים.. מה הטעם שלכם בבנות?
בנים- מה הטעם שלכם בבנות ? בנות- מה הטעם שלכן בבנים ?
קטילה ל"וגם בבנות כמוך לא היה לי טעם פעם"? דחוףף