6 תשובות
עשיתי ידני וללא ספק עדיף אוטומט,זה היה בזבוז כסף וזמן לעשות על ידני,כנראה שאני בחיים לא אנהג על ידני.
אוטומט ככ!!
ברור שאוטומט. גם בחו"ל כבר מתקדמים לאוטומט אז אין למה להיתקע בעבר
ידני
ידני. רוב הסיכויים שלא תנהג בידני בהמשך אבל זה פותח לך אופציות לנהוג בחו"ל בכל רכב שתרצה, וגם בצבא אם אתה מעוניין
אנונימית
אוטומט.
אנונימית