10 תשובות
אני בו וכבר נמאס לי
מבין אותך
מבינה אותך
אני ט' וכבר נמאס לי
גם אני בכיתה יב ומרגישה ככה.
אני מניחה שזה בגלל העומס של הבגרויות מיא שהיה וגם הרעיון של בית ספר כבר די מאוס בעיניי.
גם העובדה שזו השנה האחרונה גורמת לי להיות עוד יותר עצלנית.
אני מניחה שזה בגלל העומס של הבגרויות מיא שהיה וגם הרעיון של בית ספר כבר די מאוס בעיניי.
גם העובדה שזו השנה האחרונה גורמת לי להיות עוד יותר עצלנית.
אני ביא ונמאס לי אבל אני לא רוצה שייגמר כי אז אהיה בודדה לול
אני בט ונשבר לי הגב כל היום לכתוב ולהיות במחשב (אני בבית ספר מתוקשב) בגלל השיעורים המסריחים הלו
גם בגלל המחשב אני צריכה עכשיו משקפיים
אני בכיתה ח וכבר נמאס לי חח
אני בכיתה ח ונמאס לי
באותו הנושא: