18 תשובות
no offense, אבל זה גן עדן לעומת מה שמחכה לך בתיכון.
שואל השאלה:
אני מדברת איתך בתור אחת שלא רגילה ללחץ ושלא הייתה רגילה!!!
דיי להגיד את זה ! קשה לי ! סבבה? לכם היה קל אז אחלה !!
הכל יהיה בסדר
אם את צריכה משהו אני פה בשבילך
אני מבינה.. כיתה ט דורשת מאמץ כיוון שמכינים אותך לתיכון. בטוחה שאם תסדרי את העבודות והמבחנים בצורה טובה תצליחי :)
התגובה הראשונה צודקת אני ביא ואני מתה עם החומר הקשה הזה כיתה ט חא הייתי באה והייתי מקבלת ציונים מעל ל80
תקשיבי הדבר היחידי שמחזיק אותי (יא) זה ככה -

יש שתי אופציות להתמודד עם דברים כאלו :
- לבכות ולהתעצבן ולא לעשות כלום.
- לבכות ולהתעצבן ולעשות את המקסימום שאפשר.

הכוח בידיים שלך גירל :]
לא נראלי שמותר להם לעשות לכם מבחנים ברצף יום אחרי יום
תנסי להרגע ולא להילחץ כיתה ט לא באמת משפיע על מה שבאמת חשוב שזאת תעודת הבגרות שלך
תנסי לנהל את הזמן נכון ולא לשכוח לנצל חלק מהזמן לדברים שאת אוהבת
שואל השאלה:
ההנהלה שמה על זה פס!! מילא שהיו מודיעים לפני מה החומר אבל מה הקטע???
ואגב מה לא מתלוננים?? קשה לי! מה אכפת לי מה יהיה בעתיד??
אני כיתה ח ומסיימת ב4 וחצי אחותי
שואל השאלה:
וזה משפיע לי כי אם התעודה שלי השנה לא תהיה טובה ישאירו אותי כיתה ולא אוכל להמשיך בביצפר שלי בתיכון! ( הוא מז עד יב)
שואל השאלה:
מה אכפת לי מתי את מסיימת זה לא באמת מה שמפריע לי
כתה ט זה לא קל כי יש דברים חדשים אבל באמת שאת לא יכולה להתמוטט עכשיו, עברת הרבה מהדרך, כשתגיעי ליב יהיה לך זמן לנוח קצת.
שואל השאלה:
יש עוד מלא זמן עד יב
אוף אין לי כוח יותר
מזדהה איתך
ואם זה לא מספיק כבר נכשלתי במבחן ,יש לי כבר מועד ב וחודש שלא רק מבחנים על סמך שני שיעורים, ואם זה לא מספיק אני קורס נפשית
שואל השאלה:
נכשלתי כבר ב2 0_0
תדברי עם ההורים שלך שקשה לך עם העומס, תנסי לנהל את הזמן שלך נכון או שתמצאי דרך לסיים את זה , אבל את צודקת, עומס יתר זה מעצבן לגמרי, גם אני לא הייתי מצליחה אז, זה באמת מעצבן מה שעשו לך
תקשיבי... כיתה ט' זה לא קל אבל יש ילדים שעוברים דברים קשים יותר... תנסי להסתכל עלייהם, להגיד תודה שיש לך חיים יחסית טובים וזה נותן מוטיבציה להמשיך...