5 תשובות
תגידי להם שאת לא יכולה וזהו
אם את תאחרי אז אין סיבה לבוא
תודיעי לה ועל הדרך תקבעי איתה ביום אחר
תודיעי לה ועל הדרך תקבעי איתה ביום אחר
אנונימית
כן תודיעי
שואל השאלה:
כן.. יש לי משהו דחוף שאני אאחר בחצי שעה בגללו, ואני עייפה רצח...
כן.. יש לי משהו דחוף שאני אאחר בחצי שעה בגללו, ואני עייפה רצח...
אנונימית
גם לי היה בספרייה
ואת ממש לא יכולה?
ואת ממש לא יכולה?
אנונימי
באותו הנושא: