5 תשובות
תגידי להם שאת לא יכולה וזהו
אם את תאחרי אז אין סיבה לבוא
תודיעי לה ועל הדרך תקבעי איתה ביום אחר
אנונימית
כן תודיעי
שואל השאלה:
כן.. יש לי משהו דחוף שאני אאחר בחצי שעה בגללו, ואני עייפה רצח...
אנונימית
גם לי היה בספרייה
ואת ממש לא יכולה?
אנונימי