15 תשובות
חד משמעית לא
כןן
כן ❤_❤
מאוד,אין על החורף !
אנונימית
מאוד
כרגע כן תכף אני ארצה קיץ ואגיד שנמאס לי ממנו:) ואז שיגיע הקיץ אני יגיד אותו דבר
כןן
אבל אני לא סובלת את הבגדים של החורף
כןכן
לא.
הכפות רגליים שלי תמיד קרות.
אין מים חמים במקלחת.
האסלה קרה.
זין. שונאת חורף.
אנונימית
לא קר
ואי אפשר להיות בחוץ
מאוד.