9 תשובות
מאוד מאוד
מאוד.
התקופה האהובה עליי בחיים.
לא חריף זה רע
לא.ממש לא.אני טיפוס של קיץ
ממש לא. ממש ממש ממש לא.
מה תודה לאל מהה אמן שהיה חופש גדול עכשיו
מאוד אוהבתת
מת על החורף !---------
מצידי שיהיה ככה גם גשם וקור כל הזמן, אין לי שום בעיה עם זה
(הקיץ הוא סבל עם חום +לחות שמתישים את הצורה , להוסיף לזה יתושים, משהו כבד, שמש שרובצת על הכתף ובתוך הפרצוף------חלאס עם זה)