2 תשובות
תא דואר יש התיבה הזאת שיש בסניפי דואר שלפעמים אנשים משכירים.. לא צריך למלא
מיקוד זה משהו אחר ויש לו קטגוריה בנפרד
מיקוד זה משהו אחר ויש לו קטגוריה בנפרד
תא דואר.
אם אין לך תרשמי מיקוד.
אם אין לך תרשמי מיקוד.
באותו הנושא: