2 תשובות
תא דואר יש התיבה הזאת שיש בסניפי דואר שלפעמים אנשים משכירים.. לא צריך למלא
מיקוד זה משהו אחר ויש לו קטגוריה בנפרד
תא דואר.
אם אין לך תרשמי מיקוד.