6 תשובות
תעשי מה שאת חושבת שיפה לא מה שבנים חושבים שיפה
xm1
תעשי מה שאת רוצה
אני חושב ששיער זה יותר יפה
אנונימי
מה שאת אוהבת
אני לא חושבת שכדאי לייזר...
מדיי פעם לגלח או לגזור במספריים מיוחדות
אני מעדיף חלק ואני יודע שרוב הבנים מעדיפים חלק תאמיני לי