6 תשובות
תעשי מה שאת חושבת שיפה לא מה שבנים חושבים שיפה
תעשי מה שאת רוצה
אני חושב ששיער זה יותר יפה
אנונימי
מה שאת אוהבת
אני לא חושבת שכדאי לייזר...
מדיי פעם לגלח או לגזור במספריים מיוחדות
מדיי פעם לגלח או לגזור במספריים מיוחדות
אני מעדיף חלק ואני יודע שרוב הבנים מעדיפים חלק תאמיני לי
באותו הנושא: