9 תשובות
לא חחח
ErO
גם אני!! סוף סוף מישהי שמבינה אותי
זה פשוט מתוק מדי אני לא יכולה לאכול את זה
פירה ושניצל ,או סלט אורז ושניצל
ואי עקרונית אני לא מעדיפה זה על זה ,פשוט אוההת את שתיהם
ברור שעדיף אוכל על מתוק
לא את לא היחידה.

תכחס אצלי זה תלוי במצב רוח שלי באותו הרגע.
יש פעמים שגם אני ככה
וואי גם אני
כנראה שלא היחידה לפי התגובות כאן אבל בהחלט לא שגרתי.
גם אני. אני מעדיפה כל דבר שהוא מלוח על פני כל שחיתות מתוקה שכמותה.